Win XP

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Čtvrtek Červenec 1 15:29:08 CEST 2004

Protože některé viry umí zastavit známé antiviry. Když už je virus
aktivovaný tak ho takovým aknivirem nenajdete... Proto je dobré projet to
tím odvirovávačem od Avastu (Alwilu). Ten aktuální (živé) viry najde a
zlikviduje i takovéto případy. Doporučuji číst www.viry.cz .

	Martin.

-----Original Message-----
From: radek kasal [mailto:radekkasal@seznam.cz]
Sent: Thursday, July 01, 2004 1:29 PM
To: '[HWnews]'
Subject: RE: Win XP

Díky pánové za pomoc.

	Pozáplatoval jsem, pustil na počítač nějaké udělátko na odstranování
červů o Microsoft, poštval na počítač Avast Home. Našel nějaký trojský kůn v
zazipovaném souboru jenž nebyl nikdy otevřený. (soubor je pro jistotu je již
smazaný).
	Ad-Adware používám již delší dobu, tak ten měl práci lehkou a nic
nového nenašel.

Ted se znovu skenuje počítač pomocí Avastu. Docela slušně dlouho mu to trvá,
no hlavně když svou práci udělá.

Zaráží mne, že nic z toho co jsem na to poštval mi nenahlásilo žádněho
červa.