Nejakych 15ns by bodlo :).

Wek wek@evona.sk
Čtvrtek Červenec 1 08:45:32 CEST 2004

> No rekl bych, ze zde dochazi k malemu nedorozumneni :-)
A tak to ma byt, inak by nebola ziadna diskusia :-)))

> Predstih/presah v radu jednotek ns nebude zavisly na hodinach, ale na
internich
> zpozdenich ve vlastni strukture cipu. Pokud se podivate na inkriminovane
Presne tak. Jednoducho tam dnuka tie zatracovane RC clanky (hoci v trocha inej
podobe) su...

> Co jsem myslel tim kouknutim se na prubehy
> pri 100Hz jsou vzajemne vztahy mezi signaly vuci hodinam, ne ns zpozdeni
Ano, ale dolezita je prave hodnota tych vzajomnych vztahov, inak povedane, pri
100Hz sice zistim, ze ano, (v dalsom si konkretne "hrany" budem vymyslat,
nechce sa mi kukat do DS a je to len ilustracia) pri kazdej stvrtej nabeznej
OSC1 je aj dobezna CLKOUT aj dobezna WRx aj sa menia data, hop, ale na "LPT
bazmegu" neuvidim, ze v skutocnosti WRx predbieha data o 10 ns, CLKOUT o 5 ns,
a napokon vylezu data, takze ten latch mi veselo chyti neplatne data.

A este co som chcel povedat, ze kedze je to vsetko dane prave "vnutornymi
strukturami", je to vsetko napr. teplotne/frekvencne/napajaco-napatovo
zavisle, t.j. aj ked to bude s nejakymi hodnotami fungovat, nemusi to byt OK
za kazdych okolnosti. A kedze tiez nejde o zarucovane parametre, vyrobca ich
moze kedykolvek bez vasho vedomia zmenit.

Inak povedane, ja by som za take nieco ruku do ohna nestrkal.
Ale za jedno ACT hradlo a ACT 574, co cisto chyta data na nabeznu WRx, preco
nie?

Konecne rozhodnutie je pochopitelne na konstrukterovi.
:-)

wek
PS. Dokelu, ved som uz povedal howgh a nezdrzal som sa....