Digitalni vysilani - ted Alternativa k PC

havraj1.edu@mail.cez.cz havraj1.edu@mail.cez.cz
Čtvrtek Červenec 1 06:09:21 CEST 2004

Pokud vim psal jsem o roku 90 +-, v dobe bumu EGA a kolik mela EGA barev :
-))
A horni, dolni, zadni, predni pamet....... :-))

Raven

P.S. to jen tak pro pobaveni

No, nebyl bych z te Amigy zas tak odvazany. Kdo by se dn s spokojil s 4096
barvami, nebo TV modulatorem. Je fakt, ze mi jich par proslo rukama, ale
vetsinou 500 a 500plus. Atari 1040 a take temer vsechny 8bity. Amigu 2000,
nebo 4000 jsem nemel. Znal jsem nektere jejich skalni priznivce, ale uz
jsou
dnes, pokud vim, vsichni na PC.
Jindra Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz