Pajeni koaxialniho kabelu

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 30 10:49:58 CET 2004

Já ten koaxial potřebuji připojit na SCART konektor, neb 11m kabelem
taáhnu SVideo signály mezi počítačem a televizí. Nepůjde li to jinak,
tak dospěji k podobnému řešení jako na straně SVideo konektoru kde jsem
byl nucen udělat přechod pomocí 20cm dlouhých drátů, neb nacpat
2koaxiály do SVideo konektoru je pro mne nemožné. Při tom vzniká
smotanec měděných žil a stínících drátků a cín na tom drží. Přes to
zůstává obava ze studeňáku a postupné degradace spoje.

Z čeho jsou ty stínící drátky - železo či nějaká slitina?

Radek

On