Dotaz na opracovani krabicky

Pavel pavel_t@centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 30 09:14:07 CET 2004

Zdravim, neco mych zkusenosti...

> Zdravim, na odkazech nize si muzete prohlednout navrh celniho a zadniho
> panelu DDS, subpanelu a krabicku tak, jak jsem ji dostal.
>
> http://edisonovo.info/DDS/predni_panel.pdf

No vyrobitelne to za urcitych podminek je, podobne nektere panely
nechavame frezovat, mohu Vam dat kontakt na naseho frezare, nicmene zde
se jiz nabizel pan. Kavan... Jak uz zde nekdo psal musite ale slevit z
pozadavku na ostrost rohu u tlacitek (nebo co je zac tech 27 ctverecku),
bud se s tim smirite nebo pres to date nejakou folii s potiskem a nebo
muzete zkusit kulata tlacitka. Podobne to bude i u displaye ale taky se
to da. Nevim ale do jakeho materialu to pujde frezovat, jestli do
tenkeho plechu nevim, pouzivame hlinik 1 - 4mm nebo plast.

> http://edisonovo.info/DDS/zadni_panel.pdf

Totez co predni ale pokud v tech otvorech je neco co je nasunuto z venku
takze dira neni videt radiusu bych se nebal, pouze je s nimi treba
pocitat pri kresleni panelu.

> http://edisonovo.info/DDS/subpanel.pdf

Opet pokud Vam nevadi radiusy neni co resit.

Pavel

P.S. Eagle tusim umi export do dxf takze by nemel byt problem tyto
podklady prenest do nektereho strojarskeho CADu, ktery pouziva frezar
ktery to bude vyrabet, jako zaklad pro vykres pro frezu.