Dotaz na opracovani krabicky

Tomáš Svoboda tsvoboda@grapo.com
Čtvrtek Prosinec 30 07:13:25 CET 2004

Na frezovani se to moc nehodi freza ma urcity prumer ,treba 2mm takze vsechny vnitrni diry nesmi mit ostre rohy ,pro 2mm frezu
je minimalni radius 1 mm ,jinak pilnik.Nejtensi stopu dela laser ,cca 0.25mm ale nevim jestli neposkodi i druhou stenu krabicky.

Vodni paprsek sila rezu cca 1.1 pro plech .Take problem s druhou stenou.

Nejjednodussi je najit nekoho kdo ma vysekavaci automat a celou krabicku nechat vysekat a naohybat.Pripadne nakreslit rozvinuty
tvar a potom na laser.

 Tomas Svoboda

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Tomáš Dresler
Sent: Thursday, December 30, 2004 6:33 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Dotaz na opracovani krabicky

Zdravim, na odkazech nize si muzete prohlednout navrh celniho a zadniho
panelu DDS, subpanelu a krabicku tak, jak jsem ji dostal.

http://edisonovo.info/DDS/Krabicka.JPG

http://edisonovo.info/DDS/predni_panel.pdf
http://edisonovo.info/DDS/zadni_panel.pdf
http://edisonovo.info/DDS/subpanel.pdf

Bude tedy nekdo schopen mi to vyrobit?

Mj. nejsem strojar a technicke kresleni me potkalo pred mnoha lety, takze
jsem zvolil zpusob kotovani od osoveho krize, vodorovne koty odpovidaji
vzdalenosti y, svisle koty vzdalenosti x, bod (0, 0) je vyznacen :o) Duvodem
je kresleni v Eagle, kde jsem najednout navrhoval vsechny panely pres sebe a
zaroven DPS pro klavesnici.

Edison_CZ