Funkce TILT u monitoru

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Středa Prosinec 29 01:03:15 CET 2004

    Zdravim,
ja mam monitor TAGRAktery je nejspis nejake OEM Hyundai S570 - schema s
tim souhlasi a kdyz dam v menu resetovat eeprom (vypnout monitor - drzet
sipku dolu - zapnout - obevi se hlaska "destroy eeprom Y/N") tak se na
spodnim radky OSD obevi napis Hyundai. POZOR - po resetu eeprom se pak
nevypina kdyz se vypne PC (misto toho naskoci hlaska NO SIGNAL ale
monitor se nevypne!!!). Trpi jiz delsi dobu podobnou zavadou - kdyz jede
treba cely den v kuse tak se vecer zacne vypinat/zapinat stejne jako
Vas. Prisel sem na to ze kdyz tohle zacne delat a naklonim ho smerem
dopredu tak zavada ustane, kdyz ho pak postavim normalne tak to zacne
delat az za par minut a kdyz ho nahnu dozadu tak to zacne delat hned. Z
toho sem usoudil ze by to mohl byt nejakej studenak a prepajel celej
zdroj. To ale bohuzel nepomohlo :o( Takze to asi zkusim prepajet cely -
ale moc se mi do toho nechce... Jestli prijdete na to cim to bylo tak by
me to kazdopadne zajimalo. Jinak v mem monitoru (a i ve schematu k
S570ce je jenom jedno rele a to prave na degauss).

Jiri Drozd