Re: Hledá se "TO" :)

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Prosinec 28 18:11:50 CET 2004

Tedy nikomu jsem nic nedoporucoval, jak se pise u Sasi na doupatku, jen jsem
dal odkaz na obrazek !?
Sam tyhle brejle asi 4 roky pouzivam, kupoval jsem je za 39,- DM u Conrada bez
tech svetylek, a jsou uz trochu poskrabany, jak je smudlam hajzlpapirem a
isopropylem (plexi radsi lihem ne!), jelikoz je mam vecne poprskany od
letovani. Bez tehle "voci" bych byl s SMD jaksi v pr..., takze si v PS koupim
za 220,- novy :o)
Za kolik a s jakymi vlastnostmi je to jinde:
http://www.prvnikrok.cz/pomuckylist.php?typ=4&group=24
http://www.dioptra.cz/index.php?J=1&K=1574

Zdravim Danhard

----------------------
Zdravíčko :)

    dost lidí mě tu i na mém webu či soukromě zrazuje od koupě TOHO z PS
elektroniku. Hmm tak nevím co si myslet, předpokládám že mi radí z
vlastní zkušenosti.

    Teďka z toho stejně sejde, protože sem si koupila drahou knížku :-P
(Tedy knížky)

    Já jsem ale na tom Ampéru opravdu viděla něco podobného tomu z PSka.
Ale to mělo skleněné čoččky a nastavitelné osy čoček a tak. Třeba někde
něco najdu :-)

Saša K. Svobodová

         web: http://www.doupatko.adslink.cz

        mail: svobodova.alex@seznam.cz