Hledá se "TO" :)

Pavel pavel_t@centrum.cz
Úterý Prosinec 28 12:16:25 CET 2004

> Hmm, tak to můj táta vyřešil. Na okrajích tu "lupu" provrtal, navlékl
> do toho tu nejtenčí leteckou gumu (něco jako gumičky z ponožek). Takže

Jo, ja mel jednu lupu (bohuzel jsem ji pujcil...) ktera toto mela uz z
vyroby, nebyla vrtana ale mela uchyty a guma byla silnejsi ale toto mi
nejak nevyhovovalo. U nove nic takoveho nemam a ani to neplanuji. To byl
jen povzdech protoze je muj pozadavek neresitelny, ja bych ji skutecne
chtel k oku "prilepit" ale samozrejme nedestruktivne tzn. ne vterinakem
apod. :-) Takze nejvyhodnejsi resitelny stav je pro me ten ktery mam,
lupu stejne pouzivam jen vyjimecne, oci mam zatim dobre takze skutecne
jen na kontrolu apod..

Pavel