Sustruzenie plexiskla

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Prosinec 28 09:52:31 CET 2004

Plexi obrabim asi takovymhle nozem (viz priloha - necele 2 KB), otacky
je nutne vyzkouset, prilis male i prilis velke davaji spatny povrch.
Chlazeni neni nutne.

Co se tyka ucebnic a prirucek, tech mam nekolik ale kazde jen takove
ty standardni postupy pro seriovou vyroby s co nejvetsim vykonem.
Knizku ve ktere by byly triky a figly jsem jeste nenasel. Treba
takovyhle nuz co mi ukazal jeden soustruznik neni nikde popsany, dle
teorie by se mel hned rozzhavit, ztupit a zlomit.

Ales Prochaska