GNOME prevodnik

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Pondělí Prosinec 27 13:03:17 CET 2004

Dekuji, jde mi prave o to napajeni. Takhle je to OK.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Pavel Poucha
Sent: Monday, December 27, 2004 10:49 AM
To: HW-news
Subject: Re: GNOME prevodnik

Dobry den,

preji hezky povanocni a predsilvestorvsky cas !

Dotazy na GNOME opravdu nejlepe zodpovi kolega Miroslav Steiger, ma vsak
dovolenou a prijde az 3. ledna.

Co se tyce signalu DTR, je trvale pripojen na + z menice u MAX3232. Nelze ho
tedy ovladat. Navrhl jsem to takhle proto, ze uz mi na MAXu nezbyl signal, a
take proto, aby bylo DTR co nejtvrdsi, protoze se casto pouziva pro
"napajeni" pripojenych zarizeni.

S pozdravem
Pavel Poucha