Zvetseni proudoveho limitu LM317ky

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Pondělí Prosinec 27 11:11:20 CET 2004

   Jj, takhle to mam udelane taky. Byl to muj vubec prvni (a zatim i
posledni) pulsni zdroj co sem postavil, ale funguje to paradne, netopi
to (coz se o stejnem zapojeni s LM317 nedalo rict a to nabijim jenom
600mA), je to malinke, lehke :o)

Schema - http://www.buger.czechian.net/images/charger.gif

L1 je z gesu oznaceni GES 055 001 73 -  FED 80,0uH,  Tlumivka 80uH/2A,
85mohm
A pak je tam preklep - D3 ma byt 1N5819 a ne 1N5918 (coz je 1.5W zenerka
na 5.1V)

Jiri Drozd