Grafickej displej Hitachi

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Prosinec 23 13:41:45 CET 2004

No ono to neni ani tak o presvedcovani jako spis zda to pravdu musi byt s
grafem, kdyz stejne nam doma bezi minimalne notebook a bezne nepotrebuji
videt vyvoj, ale staci jen kolik je.

Mozna by bylo resenim pouzit graficky displej 160x32 z HW.cz na to velke
zobrazovani - je levny a umi jak grafiku tak i text nebo kombinaci. A az se
nastradaji penizky tak koupit nejaky displej co bude stat opravdu za to se s
tim programovat - preci jen stale ceny klesaji a ja tam grafiku nutne
nepotrebuji.

RadekCX