Display z N5110 do Eagle (bylo Grafickej displej Hitachi)

Pavel pavel_t@centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 23 13:38:16 CET 2004

> 	A jak vypadaji u 5110 kontakty? Da se na ne pajet, nebo je to
> naparena vrstva na skle?

Konkretne N5110 (a 6110) maji kontakty naparene na skle, pripojuji se
gumou. Soucasti displaye je i  kovovy ramecek ktery prichytnete k DPS a
mate tim kompaktni celek. Dale je soucasti i plast s vybranim na LEDky
takze staci na DPS vhodne umistit SMD 0603 LEDky a mate podsviceni. Jako
bastl jsem to delal asi pred rokem z displaye z vyrazeneho MT a dodnes
to funguje.

Ale systemu pripojeni displayu je vice, skoro co typ MT to typ displaye.

Delal jsem si do knihovny Eagle motiv displaye z N5110, jako script je v
priloze. Nezarucuji 100% presnost, potom co jsem udelal bastl jsem ten
motiv jeste upravil, 1. DPS s nim budu delat az v ted v nejblizsich dnech.

Pavel