napajeni vysocesvitivych LED

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Středa Prosinec 22 12:12:37 CET 2004

Pouhym okem se pozna tak, ze se do nej podivate a pak uz to oko nejde
pouzivat k puvodnimu ucelu... :-)) Rozdil oproti bezne LED je v tom, ze
sviti jako prase, zere jako prase (tedy proti bezne LED) a stoji skoro jako
prase. Svitivost tusim 16lm, odber 350mA. Jsou ruzne verze podle vykonu,
uhlu vyzarovani a taky je samozrejme v ruznych barvach. K dostani treba v
GM.

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of mjfox@centrum.cz
Sent: Wednesday, December 22, 2004 12:06 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Re: napajeni vysocesvitivych LED

> Taky bych zrekl ze klasicka LEDka (ne Luxeon) je tak do 50mA max.
> Sviti to stejne jako driv ? Jestli ta puvodni elektronika treba
> nedelala zaroven take PWMku. Nebo ten svab mozna mel vetsi spinaci odpor
nez switch.

Na nejaky vetsi spinaci odpor bych to moc netipoval, pac ta cerna kapka byla
dost mala a tak nejakej ten ztratovej vykon musel bejt minimalni (jinak by
se to usmazilo a mozna to je i pricina zavady...).

IMHO to sviti stejne jako driv (ale naposledy jsem to videl svitit asi pred
rokem).

Co to je Luxeon - jak se to pozna od bezne LED pouhym okem?

P.K.