napajeni vysocesvitivych LED

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Prosinec 22 12:05:48 CET 2004

> Taky bych zrekl ze klasicka LEDka (ne Luxeon) je tak do 50mA max. Sviti
> to stejne jako driv ? Jestli ta puvodni elektronika treba nedelala zaroven
> take PWMku. Nebo ten svab mozna mel vetsi spinaci odpor nez switch.

Na nejaky vetsi spinaci odpor bych to moc netipoval, pac ta cerna kapka byla dost mala a tak nejakej ten ztratovej vykon musel bejt minimalni (jinak by se to usmazilo a mozna to je i pricina zavady...).

IMHO to sviti stejne jako driv (ale naposledy jsem to videl svitit asi pred rokem).

Co to je Luxeon - jak se to pozna od bezne LED pouhym okem?

P.K.