Problem s SHT11 - vadne cidlo?

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Středa Prosinec 22 11:59:23 CET 2004

Aha, tak dekuji za bug v odkazu. Nejak nestiham a jeste k tomu vanoce. :-)

No ja toho mam v planu vic. Chtel bych pocitat a zobrazovat do grafu podle
datumu take kdy vychazi a zapada slunce (bylo by to zajimave ve srovnani se
zmenama teploty a RH).

Tu absolutni vlhkost bych chtel take, ale jeste jsem nenasel nejaky vzorec
pro prepocet, ale mam takovy dojem ze tam bude hrat roli i tlak vzduchu.

Jinak premyslim jak obejit to cidlo tlaku a napadlo me pouzit tenzometr (mam
tu jeden) a takove ty barometricke talirky - pokud by se to spojilo tak by
to mozna mohlo fungovat.

RadekCX