Problem s SHT11 - vadne cidlo?

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Úterý Prosinec 21 12:47:41 CET 2004

Ano udelam mam stejne v planu udelat jeden zdrojak spis vice jako servisni
bez displeje, ale s plnyma moznostma co to cidlo umoznuje. Takze na nej
dojde asi dneska pokud to stihnu.

Nicmene je mi divne, ze ty hodnoty hodi stale stejne - pokud by to bylo
ruseni na lince tak se to bude houpat. A treba zrovna teplota se prakticky
nijak neprepocitava - jen se od binarni hodnoty hodnoty odecte 4000 kvuli
nule.

RadekCX