Grafickej displej Hitachi

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Úterý Prosinec 21 11:58:44 CET 2004

Jo uz mi to take docvaklo - pred chvili jsem volal tomu nestastnikovi co mi
to prinesl zda ma k tomu jeste neco. Kupodivu jo a dokonce je to pry
funkcni - displej s tim normalne nabihal a udajne i neco psal. Je to z
nejakeho psaciho stroje Canon Starwriter - treba by ta elektronika predtim
sla nejak zmermomocnit.

RadekCX