Zahrivaji se Pb aku pri nabijeni?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Prosinec 21 11:00:03 CET 2004

Dne úterý, 21. prosince 2004 10:12 mjfox@centrum.cz napsal(a):
> Ja mam APC Smart-UPS 700 pripojenou trvale do site a je porad vlazna
> (teplejsi nez ruka), presnou teplotu jsem nemeril.
>
> Kdyz jsem ji dostal, mela baterky taky v cudu, coz jsem poznal po vyvolani
> autotestu (da se bud tlacitkem nebo softwarove) a to i druhy den (cili po
> nabijeni pres noc) a tak jsem si dosel pro novy akupack (nas spravce site
> nastesti mel).

No ja dostal novy k tomu taky, ale ten mel jen cca 7,5V misto 24 (kdovi jak
dlouho jim tam lezel) a po dvoudennim lechtani nema ani tech 24V (ten udajne
"spatny" mel 15V tedy na tom byl podstatne lepe). Toz to je teda pech. No
nic, snad jistice moc litat nebudou.

> IMHO neni dulezite jak moc se akumulatory zahrivaji pri nabijeni, ale jak
> dlouho na ne vydrzi UPSka fungovat.

jo, ja jen mel strach, preci jenom je tam sirovka a kdyby mi na polici
vytekla, mel bych o srandu postarano.

--

                        Jaroslav Lukesh