Grafickej displej Hitachi

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Úterý Prosinec 21 08:50:39 CET 2004

Zdravim,

dostal jsem graficky nepodsviceny displej Hitachi 7200UKGR
(6xLC7940,2xLC4942), ktery bych chtel pouzit k Rabbitovi. Jedine co se mi
zatim podarilo zjistit, ze ma rozliseni 480x100 bodu. Konkretni DS se mi
najit nepodarilo. Interface ma 14 fousu. Je ten interface mozne povazovat za
nejaky standard podobne jako ma treba vetsina znakovych displeju?

Jak jsem se dival tak vetsinou maj tyhle displeje na interface toto:

1,2,7,8 	- data
3		- shift direction select
4		- altemation control signal
5		- display data input clock1
6		- display data input clock1
9		- Vdd
10		- Vss
11		- contrast adjust
12		- frame adjust
13		- LED -
14		- LED +

Je nekde nejaky popis jak s tema vstupama narabat? Jestli chapu dobre tak
tohle nema interni pamet a musim to neustale krmit datama.

RadekCX