Predvanocni setkani - radeji pripominam.

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Pondělí Prosinec 20 20:12:56 CET 2004

Asi příjdu, když mi to čas, práce, žena a další okolnosti dovolí. Jo a ještě
když to najdu :-)
Anděl

----- Original Message -----
From: <jiri@bezstarosti.cz>
To: <hw-list@hw.cz>
Sent: Monday, December 20, 2004 12:54 PM
Subject: Predvanocni setkani - radeji pripominam.

Dne 21.12.2004 od 17:00h mame rezervovanou jednu cast hospody (pro 10 az 12
lidi).

Je to Hospudka Pohoda, Sudomerska 19, Praha 3. Je to blizko metra FLORA,
tedy pobliz palace FLORA. K jidlu se podavaji akorat snad ruzne burty atd.,
tedy neceka se od nas nejaka divoka konzumace jidel. Pivo je desitka,
bohuzel ted nevim jaka, ale to se vsakne :). Jinak se nemusite bat nejakeho
extra draheho podniku.

Kdo by se chtel stavit a pokecat o vsem moznem i nemoznem, bude vitan.

Pro Libora Kavana, cervenou limonadu pry maji - bez zaruky :))).

Pokud vite predem ze prijdete, napiste. Pokud to nevite, prijdte rovnou a
snad si bude kam sednout.

Zatim se vi, ze prijde ma malickost a Jirka Rotta, pokud nas do te doby neco
neprejede a zdravotni stav dovoli.

--
Jiri Bezstarosti