DTP studio ktere vytiskne klise plosnaku na film

Rt jr@siliconbrain.biz
Pondělí Prosinec 20 17:46:40 CET 2004

Panax / Remedia, Praha 2, Šumavská 5, p. Misiarz. Film mate do 30 minut
v ruce.
Kdyz jim reknete, ze chcete svitit plosne spoje, budou uz vedet :-)
Film A4 stoji asi 90Kc, ale jiste se dohodnete.

Predlohu pro film v navrhovem systemu zrcadlete tak, aby napisy na desce
(medi) byly citelne (pripadne pouzijte pri tisku volbu mirror) a
predlohu tisknete do souboru pomoci ovladace tiskarny Linotronic 330
nebo 530 (je standardni soucasti windows) - vytvari postscriptovy
soubor, se kterym si poradi kazda osvitka. To, ze meritko musi byt
nastaveno na 1:1 a tisknou se jen vrstvy motivu spoje je asi samozrejme.
Pri zadavani zakazky uvedte, ze film chcete svitit jako ofset (budete
mit emulzi na fotocitlive vrstve), cernobile a s co nejvetsi denzitou
(hustotou, zcernanim).
Data muzete donest na jakemkoli mediu krome derne pasky, ja je nosim na
USB klici, drive na obycejne diskete. Pripadne take poslat mailem.

Ale, po pravde receno, stejne muzete jit do kterehokoli DTP studia v
Praze, ktere ma svou osvitku a vetsinou je termin dodani filmu do 1
hodiny. Pokud se vymlouvaji, tak osvitku nemaji a nekde kooperuji.
--
Rt