obvody pro optickou mys

Honza Krejsa Bin magic@noulimit.net
Pondělí Prosinec 20 16:35:31 CET 2004

Dobre odpoledne preji,

Chtel jsem zeptat, jestli se daji nekde samostatne koupit obvody, ktere
vyhodnocuji pohyb pro opticke mysi. Mate s tim nekdo zkusenosti? Take
pokud znate nekdo link, kde byl podrobnejsi popis jak to cele funguje.
Ja bych potrebpval podrobne vyhodnotit pohyb pouze v jedne ose, ale co
nejpresneji.

Moje konkretni aplikace je na pocitani prazcu. Udelal jsem IR vysilac
plus prijimac…Funguje dobre v idelanich podminkach..Jako ze treba neni
pisek mezi prazci atd… Ale ja bych to chtel daleko spolehlivejsi.

Jak se to vyhodnucuje treba v malych robotech? Ja jsem jeste limitovany
mistem. Potrebuju co nejmensi reseni a zaroven co nejspolehlivejsi.
Dekuji za jakoukoli radu.

Honza Krejsa

---