Jak PIC napojit na ethernet

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pondělí Prosinec 20 14:50:08 CET 2004

No, nejsem do toho zainteresovanej a precet jsem si to jen ze zvedavosti - a chvili mi trvalo nez jsem to pochopil (snad i spravne). Snad by to slo trochu zprehlednit - napriklad pomoci uvozovek (nebo nejakou syntaxi znamou z programovacich jazyku):

> ...tim to, ze ridici znaky (mensi nez 0x20) jsou prenaseny jako 0x7D,znak+0x20.

cili "znak" je prenasen jako "0x7D, znak+0x20"

> Dale se tim resi start a konec paketu, ktere se vysilaji jako 0x7E. No a pak
> se 0x7E prenasi jako 0x7D, 0x5E a samotne 0x7D jako 0x7D, 0x5D.

"0x7E" --> "0x7D, 0x5E"
"0x7D" --> "0x7D, 0x5D"

Nejlip se maj stejne matematici, tem staci jako vysledek jen to, ze reseni exituje. ;-)

P.K.