OT: pak ze neexistuje perpetum mobile...

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pondělí Prosinec 20 12:50:52 CET 2004

Aha, ja jsem to necet uplne cely, navic pojem "perpetum mobile" chapu jako nejaky stroj, ktery vlastni cinnosti vyrabi energii, kterou potrebuje k tomu aby se udrzoval v cinnosti...

Tady slo o takove _obchodni_ p.m.

Spis mi pripadalo, ze slo o spatny odkaz.

Ale jinak - je to asi jako kdyz si koupite pistoli, naboje a jeste neprustrelnou vestu (vsecko maji zrejme v jednom krame).

P.K.