Jak PIC napojit na ethernet

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Prosinec 20 10:53:25 CET 2004

Tak mi to jeste nedalo a zacal jsem jeste hledat a nasel tohle
http://www-ccs.cs.umass.edu/~shri/iPicOrig.html

Abych se priznal tak vubec nechapu jak je to pripojeno na net. Vystup to ma
jak se zda klasicky RS232, ale kam to napojit nevim. Dival jsem se tady v
praci na jeden starsi HUB od HP (neni k nemu dokumentace), ktery opravdu ma
RS232 (distributed managment) a pak nejaky dalsi AUI konektor na Canonu-15 -
zda je mozne pres ne posilat neco do site ale netusim.

Nemuzete mi nekdo vysvetlit co je tim vsechno mysleno? Abych pravdu jsem z
toho jelen a danek.

RadekCX