Jak PIC napojit na ethernet

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Prosinec 20 07:50:45 CET 2004

AN724 jsem nasel a prohlizel.

Nemohl by mi to nekdo z toho AR oscanovat a poslat? Jsem na 99% rozhodlej
koupit stejne toho Rabbita (az s nim MK vyleze :-), ale rad bych se podival
jak je to vyresene prakticky.

RadekCX

P.S. Pro stouraly, ktere by napadlo zde virit debatu zda je legalni nekomu
posilat scan clanku. Neni, ale pokud nekdo nechce a prici se to jeho svedomi
posilat nic nemusi. AR jsem si kupoval cele roky, ale od jiste doby to zacal
byt takovy des, ze jsem se rozhodl neco takoveho ozelet i s tim ze mi obcas
neco zajimaveho utece. Tipuji stejne, ze je to vykradene z te AN724.