tlumivka z usporky

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Pondělí Prosinec 20 01:38:50 CET 2004

Dekuji,
velice zajimave cteni. Co sem z toho pochopil tak proud zarivkou je
urcen presycenim budiciho traficka (toho na feritovem toroidu) a ta
tlumivka tam vicemene urcuje frekvenci na ktere to cele bude kmitat
(Philips se tam drzi nejakych cca 28kHz). Jde o to ze puvodni tlumivku
se ani nepovedlo bez poskozeni rozebrat (byla opravdu kvalitne zalepena,
nepomohlo obvykle vlozeni cele civky do vody a privedeni k varu). Takze
nejspis vezmu nejake jaderko z PC zdroje, namotam priblizne stejne
zavitu a uvidime - kdyz se nic (tranzistory atd) nebude neumerne hrat
tak to tak necham... Kazdopadne 100 - 200mA pojistka v privodu napajeni
to jisti. A samozrejme trubice umistena tak abych ji v pripade vybuchu
behem zkouseni nemel v ocich.