Fazove rizeni...

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 16 21:14:44 CET 2004

Ahoj,
zrovna s U2008B nemam zdaleka ty nejlepsi zkusenosti - jeden jsem menil
v jakemsi koupenem stmivaci, druhy mne odesel v jedne zakazce - nahradil
jsem to nudicim se PICem, ktery si zatim nestezuje:). V obou pripadech
byl U2008B zapojeny skoro presne podle kat. listu + transil na napajeni,
naprosto nechapu proc to odeslo.

Ivos