AVR asembler - ne/zarovnanie dat

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Prosinec 16 15:44:42 CET 2004

Nieee, mna neoklamete :-)
Mizerny prekladac to je, to je fakt.
1. nechcem plytvat miestom
2. data si budem pripravovat inak, a napalovat si ich do flashky
programom, ale pre vyskusanie to potrebujem mat v tom istom formate
3. text je len priklad, chcem mat aj neascii data v takomto formate

Pochopitelne na vyskusanie si to uz pozarovnavam atd., ale som nastvany.

Vcul budzte mudry :-)

Pekny den!

wek