Opet Positiv 20 na scene

ing. René Plášil rene.plasil@pvt.cz
Čtvrtek Prosinec 16 08:57:09 CET 2004

Mel jsem jednou totozny problem s vyvolanim desky. Pricina byla v
"pripeceni" fotovrstvy. Ta byla opravdu krasna a leskla, ale vyvolat skoro
nesla. Susil jsem v troubě pri 70 stupnich, protoze jsem spechal. Ta
nastavena teplota je ale teplota vzduchu v troube, teplota kuprextitu je ale
o dost vyssi. Od te doby susim max. pri teplote 45 stupnu - 30 minut.

Rene

----- Original Message -----
From: "Tomáš Hamouz" <hamouz@alsoft.cz>
To: "HW-news" <hw-list@hw.cz>
Sent: Thursday, December 16, 2004 8:38 AM
Subject: Re: Opet Positiv 20 na scene

Ta hodina je vcetne rozehrivani, kdyz jsem je strcil do jiz predehrate
trouby tak emulze popraskala. Pokud je strcim do studene, tak je
emulze krasne leskla a celistva. Ale diky za tip, vyzkousim setrnejsi
suseni.

V navodu opravdu pisou 15min pri 70st, ale nepisou nic o nebezpeci pro
samotnou emulzi, pouze ze prehrati muze desticku poskodit.