Opet Positiv 20 na scene

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Čtvrtek Prosinec 16 08:38:20 CET 2004

KT> nemuze v te troube take vznikat nejake " spatne " zareni, ktere ovlivni
KT> citlivost ? oni vsechny telesa co zarej vydavaj vsechno mozny.
KT> mozna pri suseni v el.troube zapnout jen spodni teleso, proste tak aby zdroj
KT> tepla nekoukal na citlivou stranu dps, proste susit jen vzduchem.
KT> tomik.

V te troube je sice i zarovka, ale desticky mam pritom strcene v
papirove krabicce, aby byly ve tme, ale pritom tam bylo dost fuku
okolo. Predpokladam ze pokud by doslo k jejich nezadoucimu osvetleni
tak by se to projevilo odplavovanim emulze, nikoliv necitlivosti.

KT> Zrejme bude problem asi zrovna v tom suseni v troube. Ja jsem v troube
KT> prestal susit, protoze to delalo prave tenhle problem. Ztracelo to citlivost
KT> a tezko se to pak vyvolavalo. V troube suste maximalne 15 minut! radeji jen
KT> 10. Myslim, ze to dokonce i v tom navodu je, ale nejsem si jisty.

Ta hodina je vcetne rozehrivani, kdyz jsem je strcil do jiz predehrate
trouby tak emulze popraskala. Pokud je strcim do studene, tak je
emulze krasne leskla a celistva. Ale diky za tip, vyzkousim setrnejsi
suseni.

V navodu opravdu pisou 15min pri 70st, ale nepisou nic o nebezpeci pro
samotnou emulzi, pouze ze prehrati muze desticku poskodit.

Tomas