IR DO

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Prosinec 15 16:37:05 CET 2004

Tak zrejme _neplati_ ze IR DO SONY = 56kHz. Taky jsem psal, ze ruku do vohne bych za to nedal...

Zrejme by bylo nejlepsi nahlednout do nekolika schemat od TV a jinych zarizeni, jako IR cidlo tam bude nejaky ten TSOP nebo neco podobneho - z typu lehce pozname, jestli je na 36,38 nebo 56 kHz...

Jen tak pro zajimavost, nas Thomson ma TSOP1333 (aspon tak je to ve schematu), ktery je na 33kHz.
Kdyz jsem delal pokusy s tim udelatkem co funguje v Girderu pres Igorplug, mel jsem jako prijimac 36 nebo 38kHz (ted uz nevim) a Thomsonuv dalkac to bralo.

P.K.