Formaty (was: Re: Dotaz na opracovani krabicky)

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Úterý Prosinec 14 17:07:52 CET 2004

At 17:02 14.12.2004, MK wrote:

>Ne, to neni filtr na formaty, naopak neprotestuji v podstate vuci zadnemu
>formatu :-))))
>Ale postavit webowou stranku jen na FLAFH-i je prasarna

No, ne ze by mi to prislo nejak odlisny od toho, co rika Jirka. Akorat, ze
v jeho pripade by se mohlo stat, ze 'slepi prohlednou'. V tomhle pripade,
kdy si clovek (MK) zabruci pod vousy, nikoli.

I kdyz by me teda zajimalo, jestli nejaky 'spravce' takoveho webu zkouma,
kolik lidi sosne jen to prvni html a pak uz nepokracuje dal (=flash je
odradil).

Jindroush (kubecj@asw.cz)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.