princip stabilizatora striedaveho napatia

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Prosinec 14 16:50:19 CET 2004

Co si pamatuju, tak to kdysi otec stavel. Byly v tom byly dve zeleza - jedno
byl ladeny obvod ktery sel do syceni, druhy bylo autotrafo.
Bylo to ale citlive na DC syceni od zateze, takze se straou  Teslou 4001 to
fungovalo, ale s "novym" Manesem ze Strasnic uz ne :o))
Takze autotrafo s prepinanymi odbockami bylo lepsi, urcite mam nejake
nepouzite jeste ve sklepe, kdyby nekdo potreboval :o)

Danhard
----

jednalo se o rezonanční stabilizátor, fungovalo to jen na daném síťovém
kmitočtu.

Krucinsky Ladislav napsal(a):

>Ale no tak...
>Původní tazatel psal, že tam nejsou žádné polovodiče, tedy asi ani žádný
"řídící a budicí okruh". Měli jsme něco takového doma když v dávných dobách
kolísala síť a mělo to skutečně jenom elektromagnetické komponenty.
>Jinak schéma aktivního stabilizátoru síťového napájení 1,5kW (TESLA
Pardubice) na principu přesytky a autotrafa mám doma a vážnému zájemci jsem
ochoten je oskenovat a poslat. Nemám ale žádné parametry pro výrobu dotyčné
přesytky !!!