Zase nabijecka...

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Úterý Prosinec 14 07:26:13 CET 2004

Takze to, ze Vam se to nestalo znamena automaticky, ze je to blbost?

Ja kdyz jsem ten blesk kupoval tak jsem to samozrejme se snazil zjistit, ale
blesk byl pomerne novinka a nenasel jsem nikoho kdo by ho mel nicmene urcite
byly blesky, kterym to vadilo - nevim uz, ktere znacky (tusim Nikon?) a jaky
typ, ale odchazely.
Jinak nevim, ze by minolta vyrabela baterie a mela z toho nejaky profit.
Naopak by byla dost hloupa si jen tak pro nic za nic ubirat jednu z vyhod
proc si vybrat jejich blesk.
Jiste Vam jako cloveku znaleho zakonitosti pretezovani soucastek a vztah k
jejich zivotnosti. Tzn. to ze to neodejde hned neznamena, ze to neodejde
driv.
Me to ted uz moc nepali pokud by nahodou odesel vzhledem k bazarove cene a
tim ze na kinofilm fotim jen na objednavku tak ten blesk pouziji jen parkrat
za rok.

Mimochodem kdyz jste u toho - predtim originalem jsem mel krasnej systemovej
blesk od Sigmy pro toho Dynaxe, kterej mi pravidelne cas od casu kousnul
fotak, ktery pak delal zajimave veci vcetne celkem nepeknych mechanickych
zvuku - mozna ze to i byl duvod proc odesel mechanizmus vystavovani clony a
ne to jak jsem fotak vykoupal v rece. Duvod se celkem nasel rychle v krame
mi prodali a ja si toho nevsiml blesk pro starsi modelovou radu Dynaxu - a
Minolta zmenila kom.protokol.

RadekCX