Autorska prava v KTE

Jiri Krul jkrul@seznam.cz
Pondělí Prosinec 13 10:36:55 CET 2004

Koukam na to, a pro korektnost musim dodat, ze pokud by nekdo prisel za mnou
abych navrhl teplomer s LM35D a AD prevodnikem od Harrisu tak by ze me
nejspise vypadlo stejne zapojeni jako je to na obrazku. ono na tom fakt neni
co vymyslet.
To ovsem nevylucuje, ze mate pravdu a KTE to opraskli.

----- Original Message -----
From: "Luboš Rückl" <lubos.ruckl@quick.cz>
To: <Hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, December 13, 2004 9:33 AM
Subject: OT: Autorska prava v KTE

Dobry den.
Mnozi z Vas si jiste pamatujete, jak jsem tu nedavno
"prudil" s teplomerem z KTE11/2004.
Ted jsem zcela nahodou narazil na tuto stranku:
http://chaokhun.kmitl.ac.th/~kswichit/thermo/digithermo.htm .
Je tam v podstate "na chlup" stejna konstrukce, jako
ve zminenem clanku.
Na rozdil od toho clanku v KTE ovsem v titulku stranky stoji
"DigiThermo 0-100.0 °C".
Pod schematem je popis: "DigiThermo V1.0, W.Sirichote 11 Oct '98".
Na konci stranky je tato veta:
"This document is Copyright 1999 by Wichit Sirichote"

Vim, ze podobnych pripadu je asi mnoho, ale toto uz jsem
nejak nevydychal a musel jsem to prasknout.
Myslim si, ze neuvadeni autoru anebo puvodniho zdroje
u clanku v KTE je mirne receno nekorektni.
--
Lubos Ruckl