Jak PIC napojit na ethernet

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Neděle Prosinec 12 16:54:57 CET 2004

> GNOME je pomerne laciny pokud chcete hotove reseni, kdyz
> vezmu veskere
> naklady na vyrobu a cenu soucastek je 2.490,-kc bez DPH primerena
> castka. Chapete spravne, vyrabime jej v CR zatim po desitkach, v asii
> najdete mozna jeste mensi cenu nez polovina...

Ja jsem to take tak myslel, ale momentalne proste je pro mne tato
jednoucelova vec draha. Nic vic v tom neni a nemyslel jsem to nijak spatne -
proste jen nejsem Vas kupec.

> Zatim nemohu nic slibit ale zkuste kontaktovat primo ing.
> Pouchu mozna
> by se naslo ocesanejsi reseni...

Uvidim, ale nechci byt clovek, ktery firme pridelava praci jen kvuli jednomu
pozadavku. Znam to ze sve prace a take to nemam rad. Budu se snazit to
vyresit sam.

> Jinak vseobecne si nedokazu predstavit TCP v cemkoliv co ma
> par Kb Flash
> a RAM :-) Pokud si tedy nechcete hrat GNOME je resenim, pokud si hrat
> chcete pouzijte nejaky kit jako treba jiz zmineny Rabbit nebo podobny
> kit (Rabbit znam osobne s podobnymi produkty mam jen teoreticke
> zkusenosti ale Rabbit se mi jevi jako nejlepsi). Pokud pouzijete kit
> muzete jej programovat (GNOME ma take nejake moznosti programovani
> ale...) a pak zjistite ze ten PIC tam uz ani nepotrebujete...

Ano - cim vic o tom premyslim a studuju tak hromada veci by byla o dost
jednodussi. I/O portu to ma hafo a vypocetni vykon take vyborny. takze to
jen profinancovat. :-)

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.