Jak PIC napojit na ethernet

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Neděle Prosinec 12 16:32:01 CET 2004

No tohle je moznost, ale neni to proste ono - neni to on-line. Pokud si
nepustim PCcko tyden tak proste tyden tam ty data nebudou a je skoro
zbytecne (pokud Vas vyslovene nezajima jak bylo pred tydnem) tam ty data
mit. Dulezity je hlavne udaj aktualni a take jaky je vyvoj (uz ted je docela
pekne z grafu videt kdy se treba zacne tvorit mlha - rosny bod a aktualni
teplota se zacnou blizit). Ja ty nasysleny data budu stejne casem asi
presypavat na lokal a archivovat - pocasi me zaclo zajimat od te doby kdu se
tady v CB totalne zmenilo proudeni vetru a to dost zasadne!!!

Navic mit on-line pripojeny byt na internet skyta zajimave moznosti - proto
ani nijak neplanuju dal ten SW co mam zatim napsany rozvijet - mam to temer
v podobe kdy to mohu dat k dispozici na web a jakmile bude ten prevodnik
RS232=>ethernet tak je to pro mne nezajimave.

Proto mi neco jako je ten Rabbit naprosto vyhovuje - mit jedno zarizeni
hodne chytre a kolem vic "blbecku" bez vlastniho mysleni.

Proto hledam nejake "konecne reseni" s nizkou spotrebou. Prvnim krokem bylo
odstraneni linuxoveho firewallu beziciho take na PC a nahrada za krabickovy
router. Ted bych se potreboval zbavit i toho PCcka.

RadekCX