Jak PIC napojit na ethernet

Radek Sztwiorok radek.sztwiorok@orgrez.cz
Neděle Prosinec 12 16:20:29 CET 2004

Zkuste mrknout na modul ADAM 4571 od advantechu sice je to drahsi nez 1500
kc ,ale zase to byva bez problemu.Predem se omlouvam pokud uz nekdo takto
odpovedel ale nejak se mi na servru umazaly predesle odpovedi.
Modul se da koupit u future brno http://www.fccps.cz/cz/index2.htm
Radek
----- Original Message -----
From: "Radek a Petra Vickovi" <rvicek@quick.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, December 12, 2004 2:43 PM
Subject: RE: Jak PIC napojit na ethernet

No to se mi libi - je k tomu alespon predbezne neco napsano? Jaky kompiler
je k tomu treba a co me bude stat? Aby me to i s kompilerem nevyslo draz nez
to GNOME.

Chapu je to nesrovnatelne (jednoucelove zarizeni proti vyvojovemu kitu), ale
momentalne by mi opravdu stacilo zarizeni cca za 1500Kc, ktere vsechno co
prijde po RS232 vezme a pripoji za nejakou pevne definovanou adresu a odesle
na sit - nic vic. Ale samozrejme ja si hraju rad a pokud by ten kit za ty
penize tohle vyresil tak je to samozrejme lepsi investice - takze se tomu
cecku stejne neubranim :-).

Predstavuji si to asi tak, ze napr. z RS232 prijde retezec :
t=25.7&rh=78<CR><LF>

Prevodnik to prijme prida pred to adresu (tu si pevne nakonfiguruji):
http://www.neco.cz/input.php? a odesle jako
http://www.neco.cz/input.php?t=25.7&rh=78

Planuji, ze budu mit (castecne uz mam) napsany univerzalni PHP skript, ktery
podle toho co prijde si s daty jiz poradi a zpracuje je. Prijde mi zbytecne,
aby kazde zarizeni posilalo celou adresu.

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.