Jak PIC napojit na ethernet

MK info@mcu.cz
Neděle Prosinec 12 15:14:28 CET 2004

> No to se mi libi - je k tomu alespon predbezne neco napsano? Jaky kompiler
> je k tomu treba a co me bude stat? Aby me to i s kompilerem nevyslo draz
> nez
> to GNOME.
>
> Chapu je to nesrovnatelne (jednoucelove zarizeni proti vyvojovemu kitu),
> ale
> momentalne by mi opravdu stacilo zarizeni cca za 1500Kc, ktere vsechno co
> prijde po RS232 vezme a pripoji za nejakou pevne definovanou adresu a
> odesle
> [...]

V kitu bude modul RCM3710 - http://www.zworld.com/products/rcm3700/
- 256 kB FLASH
- 128 kB SRAM
- 1MB DataFlash
- 10Base-T
- Rabbit3000A na 22MHz
- 4 USARTy

Podarilo se mi domluvit se ZWorldem a tak v kitu bude i Lite verze DynamiC
coz je "firemni" verze Ccka vcetne IDE, programatoru a debugeru. Tim
"firemni"
mam na mysli, ze se nejedna o ANSI C, ale o modifikaci, ktera ma mistama
opravdu
blize k Packalu nez k Ccku. Ale privyknout se necha behem par dnu :-)))
Vyhodou je dostupnost vsech knihoven ve zdrojovych kodech
Omezeni Lite verze nejsou nijak dramaticka a necha se v nem vytvorit i
opravdu
slusna a rozsahla aplikace.

Jinak co se tyce moznosti modulu, DC a knihoven - podivejte se na
http://www.rabbitsemiconductor.com/products/dc/demos/
jeden z prikladu primo demostruje  Weather Station

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14
14100 Praha 4 - Sporilov