Jak PIC napojit na ethernet

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Neděle Prosinec 12 13:14:05 CET 2004

Ale jo vzdyt jsem psal, ze se nebranim ani nejakemu hotovemu zarizeni (nebo
vymyslene konstrukci) pokud bude splnovat moje pozadavky a tim je aby to
umelo prijmout po serive lince retezec a ten odeslat na sit. Idealni by bylo
kdyby to tech vstupnich linek melo vic.

Pokud bude nekdo prodavat naprogramovany procesor a k tomu bud doda DPS nebo
aspon jeji vykres budu uplne spokojeny. Rozhodne psat se mi to v zadnem
pripade nechce.

PIC jsem uvadel jen kvuli tomu, ze v pripade ze si to budu muset nejakym
zpusobem dotvorit k obrazu svemu tak je to pro mne vyhodou.

RadekCX