Zase nabijecka...

Samuel Piovarci samec@pobox.sk
Sobota Prosinec 11 15:04:56 CET 2004

Dobre, ak predpokladame ze vyrobca natolko zoptimalizoval zapjenie,
aby zvysil prud z baterie, ze ako nabijaci odpor pouzil vnutorny
odpor baterie, potom mozeme predpokladat aj to, ze vyrobca navrhol
zapojenie tak, aby dosiahol maximalny vykon, a to je vtedy, ked sa
zatazovaci odpor rovna vnutornemu odporu baterie. V takom pripade aj
pri pouziti baterie bez vnutorneho odporu, prud stupne maximalne na
dvojnasobok. Je problem, aby ten spinaci prvok bol dimenzovany s
takou rezervou ?