Hledam vyrobce odlevanych medenych a AL chadicu.

Jiří Sloupenský jsloupensky@ktuo.cz
Pátek Prosinec 10 22:02:04 CET 2004

V úvahu by připadala technologie tlakového lití hliníku případně s
vakuováním,
nebo  metoda vytavitelného voskového modelu.
Tlaková forma stojí statisíce,  forma na voskové modely desetisíce.
Záleží na složitosti a velikosti.
 Sléváren  a nástrojáren, které by to dokázaly, je spousta.  Najděte si
nějakou blízko  Vás a nechte si udělat nabídku.

Pokud by Vám stačil specielní  podélný profil, tak nástroj libovolného
tvaru  stojí tak  20 - 25 000.   Povrch a kvalita
je perfektní, stačí to nařezat.   Hliníkárna v Žiaru nad Hronom to
udělá  za pár týdnů.  Budou ale chtít  nějaký
minimální odběr   ve stovkách metrů.

Zdraví         J.S.