Zařízení na ven

Rt jr@siliconbrain.biz
Pátek Prosinec 10 09:53:50 CET 2004

K izolaci DPS pouzivam laky ve spreji Scotch 1601 (transparentni), 1602
(rudy) a 1603 (cerny). Takto izolovane desky jsou schopny prezit i primo
na povetrnosti, laky navic zvysuji izolacni odpor.
K mani treba u www.rasel.cz
Zminovany parafin je take vhodny, i kdyz mechanicky malo odolny. Ale
musi to byt cisty parafin, takove ty granule na vyrobu svicek jsou obcas
  elektricky vodive. Zrejme je to dano vlastnostmi obsazeneho barviva a
aromatickych prisad.
--
Rt