Zase nabijecka...

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pátek Prosinec 10 09:47:37 CET 2004

> No prave ze menice jsou v poho, ale slysel jsem o tom odeslem
> motoru zoomu.
> Problem je v tom, ze SB800 neni zadna levna hracka, takze
> bych byl opatrny a
> pokud by treba v manualu byly NiCD vyslovne zakazany, tak bych to asi
> neriskoval.
>
> Duan Dolezal

SB800ce samozrejme NiCokoliv nevadi, dokonce je to v manualu doporucovano.
Umi i externi battery packy, ktere jsou jeste tvrdsi a rychlejsi, ale to uz
se mi zase nechce tahat s sebou jeste dalsi pridratovanou krabicku.
Presne casy ted nemam v hlave, ale zhruba 6-30s u 4 AA NiNeco, 4-30s u 5AA a
od 3s u externich packu. Tim se mysli samozrejme plny naboj po odpaleni
plneho vykonu blesku a cas plne nabite-skoro vybite clanky.

Podle toho, co jsem se docetl na "Nikonianech", je problem jedine s tim, aby
se baterky "neprotavily bleskem" :-)))

Jakub Serych