Zase nabijecka...

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Pátek Prosinec 10 09:23:01 CET 2004

Aha, tak to je jina. To slysim poprve, ze nekdo vymyslel takovouto ficuru.
Mne zarazilo tech 5 clanku, tak jsem si myslel, ze je to nejaky rukojetovy
Metz, nebo neco takoveho. BTW, jak moc to zrychli to nabijeni? Tak nejak
laicky by clovek rekl, ze to nejak moc dramaticke nebude. Mozna by stalo za
uvahu misto NiMH pouzit NiCD, prece jenom dodaji vetsi proud a mohlo by to
to nabijeni zrychlit i vice, ale pri cene SB800 bych rozhodne nejdriv
zjistil, jestli jsou vyslovne vyrobcem povoleny (treba u me Minolty 5400
jsou NiCD primo doporuceny v manualu). Uz jsem slysel o par odeslych
blescich, menic to snad zvlada, ale pry muze odejit motor zoomu.

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Serych@panska.cz
Sent: Friday, December 10, 2004 8:41 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: RE: Zase nabijecka...

> Jen tak pro zajimavost, muzu se pana Serycha zeptat, co je to za
> blesk?
> Jestli to neni nejaky rukojetovy, studiovy, nebo nejaka jina
> specialita, mozna by stala za zvazeni i jeho vymena za neco jineho.
> Blesku je dnes vsude
> hafo.
>
> Dusan Dolezal

Je to Nikon SB800, ktery je normalne na 4 tuzky, ale ma pribaleno namisto
normalniho vicka zakryvajiciho baterky jeste "extended" vicko, do ktereho se
da strcit paty clanek pro rychlejsi nabijeni. Vzhledem k tomu ze moje D70ka
zvlada 3 snimky/s, chci aby blesk umel v pripade potreby nabijet opravdu co
nejrychleji.
Blesku je vsude hafo, ale ne vsechny (respektive v tuto chvili pouze SB600 a
SB800 a neco chysta Metz) jsou plne kompatibilni s D70kou a jejim novym
rezimem i-TTL.

Jakub Serych