Re: Zařízení na ven

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Pátek Prosinec 10 00:30:51 CET 2004

Cože??? Špagátky na vázání forem? Něco takového se dnes ještě dělá? To snad
jedině v Česku a na dráze :-) Jinde si takovou zvrhlost nedokážu představit.

Anděl

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <svobodova.alex@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, December 09, 2004 11:32 PM
Subject: Re: Zařízení na ven

Zdravíčko,

    třeba ve skoro každé svíčce :-D  Ale někde se dá koupit i na kila,
netuším kde, ale šéf ho poakždé od někud dotlačil, protože se v něm
vyvářejí špagátky na vázání drátových forem.

    Zkusila bych drogérie, nějaké lepší. Třeba Rennera nebo něco podobného.

Saša K. Svobodová

         web: http://www.doupatko.adslink.cz

        mail: svobodova.alex@seznam.cz
              svobodova.alex@mujoskar.cz