Zařízení na ven

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 9 23:11:27 CET 2004

Zdravíčko :)

    když se mi dostane do tlapek občas nějaké zařízení určené ven, tak
někdy bývají desky natřené parafínem. Jak se to dělá nevím, ale vypadá
to že se deska ponoří do misky s parafínem. A protože jsou tak ošetřené
i ústředny EZS a EPS tak to asi bude dobré a schválené. A oprava krytí
po případné opravě je také snadná. A navíc když opravujete, ani ten
parafín nemusíte sundavat. Stačí se dotknout páječkou a odpaří se sám.

					Saša K. Svobodová

         web: http://www.doupatko.adslink.cz

        mail: svobodova.alex@seznam.cz
              svobodova.alex@mujoskar.cz